Alessandro Cravagna

Formazione: 
Strumenti suonati: 

Clase 1973. Inizia a studiar clarineto a 8 ani con la banda dei ricreatori comunali con el Mr. Tramontini che amirerà per sempre.
Continua i studi al Tartini ma sto strumento in ebano non ghe regala grose sodisfazioni. Mola tuto e sona la pianola con diversi grupi, tra questi I Ripidi, secondo grupo triestin de musica ska-.
Dopo el periodo adolescenziale ghe viene regalada una fisarmonica... non ga idea gnanche de come se impugni... ma grazie a la sua cociutagine, dopo qualche risultato diventa amor vero.
Nel 2008 incontra per lavor Corrado che ghe proponi una sonada coi suoi amici in osteria. De là el raporto non se ga mai interoto tra sonade in osteria, concerti con la Vecia Trieste e GuggenBand. A causa dei suoi turni lavorativi riva crear sempre suspance riguardo a la sua presenza ma se te vedi tanti bicieri svodi de bira vizin una fisarmonica o una pianola....alora te sa che Sandro ga sonà quel giorno.

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!