Marco Dorsini

Formazione: 
Strumenti suonati: 

Fondator de l’Asociazion Vecia Trieste, Marco inizia a sonar la chitara baso e a cantar a 14 ani, in più gruppi, coi generi musicali diversi, cercando probabilmente de far colpo sule mule. Non rivandoghe tenta la fortuna con strumenti a fiato, scegliendo un baso tuba ciamà amorevolmente “gorna” in onor de le sue sonorità… particolari.

Solare e alegro come solo el Grinch soto Nadal (ma non credeghe, xè solo una faciata!), Marco paserà ani in orchestra a preveder pioge e tifoni tropicali prima dei concerti che Giuliacci fate in là…

Basista, cantante e compositor, Marco ga spazià dala musica folklorisitica al heavy metal e, nonostante sia pasà quasi mezo secolo, la sua sede de musica, compagnia e alegria non xè ancora diminuida, probabilmente non finirà mai.

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!