Monica Brivonese

monica-brivonese-grancassa
Formazione: 
Strumenti suonati: 
Ruolo associazione: 
Segretaria

Come in Harry Potter xè la bachetta che scegli el mago, cusì ogni musicista sa che xè lo strumento a sceglier el sonador, e Monica xè el clasico esempio per cui non te pol far finta de niente...te devi arenderte ala sua scelta.

Nonostante le percusioni gavesi puntà la picola Monica, i genitori continuava insister col flauto e dopo anche con la chitara (dopotuto come darghe torto, chi volesi mai un percusionista in casa?) senza rivar a far inamorar la fia al strumento.

Da adulta finalmente l’ocasion con la Guggenband Muja de avicinarse al primo amor e sonar la casa...strumento comodo quando te se sposti in moto, no?

Casista, trucatrice, grafica, donna dale infinite capacità, Monica xè el factotum dell’Asociazion Vecia Trieste.

Sempre presente e soridente insieme a Roberta forma el duo de casiste.

Dopo ani de ritmi sempre più veloci non xè consigliabile farla rabiare ma fortunatamente la xè dotada de bontà e disponibilità che ghe impedisi de perder le stafe!

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!