Ricordando el Maestro Luttazzi

orchestra Vecia Trieste
Sabato, 24 Giugno, 2023 - 10:45

Museo d'Arte Moderna "Ugo Carà"

Muggia (TS)

Xe stà un pomerigio emozionante: a Muja, gavemo festegià Lelio Luttazzi!
Al Museo de Arte Moderna "Ugo Carà" Muggia, la Vecia Trieste ga dà vita a "Ricordando el Maestro Luttazzi", un viagio tra parole e musica.

Nadia Pastorcich:... " In questa occasione ho parlato del mio libro "Lelio Luttazzi e la settima arte. Musicista, attore e regista", edito da Mgs Press Trieste.
Non una "normale" presentazione, bensì una chiacchierata con tante sorprese, tanto che mi sono ritrovata a ballare e canticchiare insieme a Marino Petracco, vicepresidente "Serenade Ensemble" che ha dialogato con me. Piena di energia la Vecia Trieste che ha regalato al numeroso pubblico alcuni brani di Luttazzi.
Grazie al vicesindaco del Comune di Muggia Nicola Delconte, all'organizzatore Giorgio Della Valle, a Corrado Moratto per aver creduto in questo progetto, a Fabiana Pipitone presidente dell'Associazione Musicale Folcloristica Triestina "Vecia Trieste", a tutti i musicisti per questo viaggio nel ricordo di Lelio e a Donatella Luttazzi per il saluto che ci ha mandato.
Infine un enorme grazie al pubblico che ha riempito dentro e fuori il Museo, partecipando calorosamente e richiedendo più di un bis! Viva Lelio!".......

Nell'occasion gavemo sonado brani del Maestro.... Giovanotto Matto, Vecchia America, Quando una ragazza a New Orleans, El can de Trieste, Ritorno a Trieste e Muleta mia.
Ringraziemo Nadia Pastorcich per le foto

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!