Un Nadal Folk con la Vecia Trieste

Martedì 21 dicembre ale 20.30 là de la Sala Lelio Luttazzi del Magazin 26 in Porto Vecio a Trieste chiuderemo i concerti natalizi che ga animà el calendario dela Banda e de l'orchestra nel dicembre 2021

Una serata che vederà come protagonisti l'Orchestra, la Show band e el Grupo vocale "Ad Libitum" de la Comunità degli Italiani di Verteneglio, realtà con cui gavemo già fato el boto con un grande succeso in ocasion del concerto dedicà al Milite Ignoto.

La serata ciaperà el via con una scaleta dedicada ale musiche popolari triestine; in un momento cusì particolare gavemo visù più profondamente la region riscoprindo cusì le peculiarità del territorio e valorizando la musica popolare de le nostre terre che sicuramente gavemo sentì più vicin.

Se proseguirà con el Natale cantado, momento in cui le splendide voci de le nostre cantanti ne porterà a rifleter per un atimo sul vero significato de queste festività, dove quel che conta xe volerse bene e star insieme.

La serata finirà con i clasici del Nadal, succesi più e meno recenti ma animai da l'allegria de la nostra Show Band.

L'ingreso xe libero e rientra nel calendario de Una luce sempre accesa, rasegna de eventi culturali promosa e organizada dal Comun de Trieste in sala Luttazzi del Magazzino 26, con la direzion artistica de Gabriele Centis, per la parte musicale, e Lino Marrazzo, per la parte teatrale.

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!