Daniele Marchio

Formazione: 
Strumenti suonati: 

Mujesan doc dal pedigree carnevalesco, Daniele fin da la giovine età eredita dai genitori el morbin mujesan e la pasion per el carneval in tute le sue forme.

E xè proprio fra un balo de le bambole e un giro per la sua Muja vestì da principino che Daniele senti el richiamo de la musica. Comprerà el suo primo strumento a 9 ani in un autogrill durante un viagio: un flauto de plastica arancion.

De là inizia una nova aventura. El picolo Daniele se iscriverà al doposcuola de musica del Maestro Beacovich e l’ano dopo entrerà nela scola de musica dela banda del ’Ongia.

Tropo scoordinà per gestir tuti i tasti de un flauto, un clarino o un sasofono, eco che el Maestro opta per un oton, ma quale oton pol dar a un baso, mingherlin (20kg in tuto) bimbo de 10 ani? La tromba! La più picola (e legera) tra i otoni. E el matrimonio Daniele-Tromba se acingi a rivar ale noze de oro (quasi… non xè cusì vecio…).

Cresendo (solo sula carta de identità, in alteza poco) nol perdi el spirito carnevalesco e gnanca l’ocasion per sonar, che sia come banda Ongia, sia come Frajeri per l’apertura del Carneval , sia con… “se trovemo zo dopo e 'ndemo a sonar in giro???”… chiunque gabi voia de condivider 4 note insieme a lui insoma.

De militar, nela Banda dela Marina, conoserà Corrado e Alessandro, i continua ancora a eser amici, e le colaborazioni musicali prosegui!

Entra nela Guggenband Muja e poi nela Vecia Trieste Show Band nei primi del 2000.

Afidabile, generoso, divertente e a volte brontolon el xè sicuramente el “sagio” dela sezion trombe.

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!