Giorgio Ruzzier

Formazione: 
Strumenti suonati: 

ATF! A Tuta Forza! …sempre…

Da quando ga inizià de picio a studiar la tromba, Giorgio ga mantenudo il mantra “ATF!”, continuando ancora ogi dopo più de trenta ani a studiar e imparar, fazendo sue tute le nozioni che i ghe ga insegnà e le esperienze musicali visude.

Perché no basta diplomarse a pieni voti al conservatorio, no basta sonar in varie bande, orchestre, quinteti, non basta seguir tuti i masterclass coi migliori trombetisti del momento… bisogna anche saver sonar qualunque genere de musica che servi a l’ocorrenza, dal blues al funk, dal soul ala...musica folcloristica triestina! ATF! Sempre!

Coi suoi due metri de alteza, la barbeta de vichingo e i tatuagi, el “picio” Jure incuti un bic' de timor, ma xè solo aparenza.

Pur avendo tute le carte per esser la clasica “tromba primadona” Giorgio xè sempre pronto a suportar i coleghi trombetisti con seconde voci o consigli.

Primo per far festa, Jure xè quindi un componente importante dell’Asociazion, come persona, come sonador e per cambiar le lampadine in sala prove senza la scala… ve asicuremo che servi!

ATF!!!!

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!