Ricevuta la Medaia Bronzea dal Comun de Trieste

Oggi gavemo ricevudo dal Sindaco Roberto Dipiazza la medaia bronzea del Comun de Trieste in ocasion dei 30 ani dela nostra atività.

La gioia, l'orgoglio e l'emozion ga caraterizado 'sto momento che xe stado ancora più sentì grazie ale parole afetuose del Sindaco Dipiazza che ga ricordà con piazer la profesionalità e l'alegria che gavemo portà in 'sti ani nel teritorio: “Mi fa molto piacere conferire questo riconoscimento alla Vecia Trieste ricordando con affetto quanta professionalità abbinata a tanto divertimento, alla voglia di stare insieme ci hanno accompagnato in un lungo percorso di cui conservo momenti straordinari e indelebili fin dal 1986, al Carnevale di Muggia. Alla Vecia Trieste va il mio abbraccio, a nome della città, con l’auspicio che passi presto l’emergenza della pandemia per poter organizzare un grande concerto con la sua orchestra”.

Medaglia Bronzo VeciaTrieste

Triestinità e "morbin" nel mondo

Semo davero onorai che sia sta riconosudo l'impegno de questi 30 ani de atività nel portar in giro per il mondo la cultura triestina, sia nei tour nazionali che in quei internazionali.

In rappresentanza dela nostra Associazion iera presenti Fabiana Pipitone, Paolo Rocca, Corrado Moratto, Monica Brivinese, Paolo Stoini e Nino Lionetti, el nostro storico fondator.

Presenti ala premiazion iera inoltre Sabrina Iogna Prat, Presidente del Comitato di coordinamento del Carnevale di Trieste e del Palio cittadino, Roberto De Gioia, Presidente onorario del Carnevale di Trieste e Nadia Bellina, Presidente del Consorzio Centro in Via Insieme a Opicina-Skupaj na Opčinah.

In Piazza verdi con il Sindaco Roberto Dipiazza
Il momento di dare i nostri CD al Sindaco
Tutti in gruppo

La nostra Presidente Fabiana Pipitone ga così comentado: "Un grande onore per questi trent'anni di attività ma anche di triestinità e morbin triestino nel mondo. Vecia Trieste conta attualmente 30 Soci ma in questi anni hanno militato all'incirca 300 persone fra Soci e collaboratori. Vogliamo dedicare questo premio a chiunque abbia collaborato con noi perché grazie a tutti loro oggi abbiamo raggiunto questo risultato".

In questa ocasion gavemo regalà al Sindaco Dipiazza i nostri cd con la promesa de portarghe anche el terzo disco de prosima uscita.

Se unimo a l'auspicio del Sindaco de rivederse tuti in un grande concerto proprio in Piazza Verdi dove xe stata conferida la medaia...ancora pieni de comozion intano iniziemo a scaldar i strumenti!

Come leger el sito in trestin

Gavemo zercà de scriver coreto e quindi no gavemo usà dopie.

Ociò però a come te legi perché l'abitdine xe de parlar in triestin, no de legerlo o scriverlo, per cui la 's' aspra (sibilante sorda in cichere) e la 's' dolce (sibilante sonora in cichere) xe scrite uguali e quindi...te devi star atento!

Un esempio per tuti: 'Baso de casa' no xè inteso come 'bacio di casa' (?!?) ma 'basso di cassa'...perché xe un sito de sonadori.

Cosa gavemo imparà? El triestin xe bel ma costa fadiga e noi per la tradizion purghemo! Bona letura!